Sakk lépés jelölések

Ezt a trükköt (segítséget) azért rakom fel, hogy könnyebben tudjuk, hogy merre kell lépni egy trükknél. Általában a sakktáblák szélén vannak számok betűk (a fehér vagy):
8
7
6
5
4
3-------------- (ide lépek)
2
1--ló--------------ló
a b c d e f g h

Ez a sakktáblán egy koordináta-rendszer akar lenni. És mondjuk ha a lóval ami a b2-ön van és a g1-e-n van (látható a képen) és mondjuk a 1g-s lóval a f3-r-a akarok lépni akkor ez így néz ki leírva: Ló 1g-f3. Még egy kis segítség:
8a8,b8,c8,d8,e8,f8,g8
7a7,b7,c7,d7 ,e7,f7,g7
6a6,b6,c6,d6,e6,f6,g6
5a5,b5,c5,d5 ,e5,f5,g5
4a4,b4,c4,d4,e4,f4,g4
3a3,b3,c3,d3 ,e3,f3,g3
2a2,b2,c2,d2,e2,f2,g2
1a1,b1,c1,d1 ,e1,f1,g1
a b c d e f g

defdani2009. dec.

Hiba jelentéseHiba jelentése

Kapcsolódó trükkök

Összes trükk

Hozzászólások

Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy lépj be Facebookkal!

Olajos

sakkprec, a ... arra utal, hogy odáig ugyanazok a lépések vannak, mint az előző példában.

sakkprec

mit jelent az,hogy : . . . . . . (hat pont) (ld:http://mek.oszk.hu/08800/08840/08840.pdf  43.oldala/1/a valtozat 3.)
légyszi segítsetek.

Chessboy

K=Király V=Vezér B=Bástya F=Futó H=Huszár gyalognak nincs jele

0-0= rövid sánc 0-0-0= hosszú sánc x=ütés #=matt +=sakk

skatemania

nem fehér hanem világos nem ló hanem huszár

defdani

bocs a hibák miatt máshogy írtam pedig